Beta - Deli Dahi Sözleri

Beta yani gerçek ismiyle Berk Bayındır'ın yaklaşık 2 yıl önceki bir parçası. Oldukça güzeldir.



(2:24) ;)



Sözler:

Beni tanıdın bilirsin,
kör oğluyum kilimcinin
Müzikle eskidir ilişkim, deli yetiştim
Dahiliye dahi eriştim,

Benim kendim hariç derdim yok çok,
Sende paha piç vergin bol bol,
Barbie sanki Marilyn Monroe,
Sen sen ol tabi kendin ol yo

Enerji doldum oldu sinerji
Yoktu direncin, koş koş gidersin
Aspirin yok sana, verem sedergine,
Diyorlar sen verem edersin

Çölde kalmış kaktüsüm, Bana bak gülüm
Yapamam zulüm,
Kalkarsa benim o sansürüm,
O zaman olurum be tam sürüm

Nakarat

Sen ben ne farkederki deliden
Hiç bir farkımız yok ki yok yok
Hiç bir farkımız yok

Sen ben ne farkederki dahiden
Hiç bir farkımız yok ki yok yok
Hiç bir farkımız yok

Gözlerinde yanılsama, yine dilimi döktüm bu satırlara
Beni anımsama ya da hatırlama, çünkü belden aşağım Kasımpaşa,
Sözlerim sana değil hasımlara, topla da git lan şimdi tasını taranı,
Dans ediyorum yine kasılmadan, asıl kafam gelirdi yapınca rhyme,

Çakınca punch bana çakıyla dal,
çakırsa keyif aga, çekil çakılmadan,
Çiki çiki baba, çok iyi bulan,
Cee ee içinde ki çocuğa çıkar,

Vermelisin elinin ayarına karar,
Hatta kafandan ayağına kadar,
Girdi benim de hayatıma kara,
Beta dediğin hayatı makara,

Nakarat

Sen ben ne fark eder ki deliden
Hiç bir farkımız yok ki yok yok
Hiç bir farkımız yok

Sen ben ne farkederki dahiden
Hiç bir farkımız yok ki yok yok
Hiç bir farkımız yok

(x2) Dal Sarkar Kartal Kalkar Kartal Kalkar Dal Sarkar

Kolay kolay bıkmayacağınız parçalardandır.
Başa sarıp durduğunuz şarkılar için Listenonrepeat.com Nedir? adlı yazıma göz atabilirsiniz
Şahin Güvensoy
Şahin Güvensoy

Atanma yolunda çabalayan bir Türkçe öğretmeni ve aynı zamanda blog yazarı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum teşvik edicidir. Eleştireldir.